Koszyk
Koszyk jest pusty

Oferujemy

  • Skórzane lub pluszowe siedzenia z możliwością regulacji z zagłówkami
  • Przedział dla 6 osób
  • Przedział dla dzieci, wagony ASTRA
  • Darmowe Wi-Fi

Usługi na całej trasie

Po wejściu

  • Woda butelkowana Rajec
  • codzienne gazety i czasopisma (CZ, SK)
  • portal rozrywkowy na własnym urządzeniu elektronicznym (możliwość zakupienia słuchawek)


Podczas podróży

  • włoska kawa Illy (espresso, lungo, latte macchiato, cappuccino)


Z wózka

  • sok jabłkowy 100%
  • kawa americano
  • herbata ze świeżej mięty


Na stacji


Zamów przekąski

  • za pośrednictwem "online przekąski" w aplikacji RegioJet.

Przewodnik usług w taryfie Standard

Zobacz PDF

Usługi podczas podróży

  • Zmiana lub anulowanie biletu za darmo do 15 minut przed odjazdem.
  • Pomoc pasażerom w wejściu do pociągu, znalezieniu miejsca (na prośbę pasażera) oraz umieszczeniu bagażu w przeznaczonym do tego miejscu, zapewnianie informacji.
  • Usługi na miejscu – darmowe codzienne gazety, czasopisma (CZ, SK) oraz wybrane napoje. Przekąski z menu podróżnego** (poza klasą Low Cost).
  • Pomoc pasażerom o ograniczonej sprawności ruchowej i orientacji. Pasażerowie z kartą ZTP (niepełnosprawność) w celu łatwego wysiadania i wsiadania mogą korzystać z mobilnej platformy.
  • Publiczna sieć Wi-Fi „Regiojet - zluty” i portal rozrywkowy, w którym można oglądać filmy i wiadomości, słuchać muzyki, czytać książki oraz grać w gry.

*Na 1 stewarda/stewardessę przypada więcej niż jeden wagon.

Pasażer uznaje, że możliwe świadczenie reklamowanych usług dodatkowych odbywa się według wyłącznego uznania przewoźnika, a pasażer nie jest uprawniony do otrzymania tychże usług na podstawie zawarcia umowy.

**Za przekąski można płacić w koronach czeskich lub euro (w pociągach linii międzynarodowych).