W RegioJet cały czas staramy się rozwijać oraz udoskonalać usługi w naszych pociągach i autobusach, aby osiągnąć maksymalne zadowolenie pasażerów. Zależy nam na tym, abyś do celu swojej podróży dotarł bezpiecznie, na czas i w dobrym humorze.
Już teraz gwarantujemy Ci rekompensatę części lub całości wartości Twojego biletu, jeśli okoliczności na torach czy drodze uniemożliwiły przyjazd na czas naszego żółtego połączenia do celu. W ramach jedynej, niespotykanej w Europie usługi Gwarancji dojazdu na czas możesz otrzymać rekompensatę do 100% ceny swojego biletu.
Wysokość rekompensaty zależy od tego, czy spóźnienie nastąpiło z naszej winy lub nie. Spóźnienia zawinione to te, które wynikły na przykład z powodu awarii naszego pojazdu. Spóźnienia niezawinione to wszystkie pozostałe spóźnienia, które nie powstały z winy autobusu czy pociągu RegioJet. Przyczynami mogą być na przykład katastrofy żywiołowe, remonty, objazdy czy wypadki zarówno na torach jak i na drogach, z wyjątkiem opóźnień na międzynarodowych liniach autobusowych spowodowanych paszportową, zdrowotną lub inną kontrolą. W przypadku kombinacji zawinionego oraz niezawinionego spóźnienia decydujące jest, które spóźnienie było wyższe. Rekompensat nie da się łączyć, maksymalna wysokość rekompensaty to 100% wartości biletu. Informacji o tym, czy spóźnienie jest zawinione, czy nie, udziela obsługa w pociągu czy autobusie zawsze przy ogłoszeniu spóźnienia wraz z informacją, co jest jego powodem.
Niezawinione spóźnienie | Zawinione spóźnienie |
---|---|
31-90 min. 25 % wartości biletu | 31-60 min. 50 % wartości biletu |
91 i więcej min. 100 % wartości biletu | 61 i więcej min. 100 % wartości biletu |
Gwarancja wcześniejszego przyjazdu dotyczy wyłącznie połączeń obsługiwanych przez STUDENT AGENCY k.s. i RegioJet a.s., nie ma zastosowania do połączeń obsługiwanych przez innych przewoźników (np. SAD Prešov i inni). Gwarancja wcześniejszego przyjazdu nie dotyczy linii kolejowych RegioJet w Kraju Usteckim.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swój problem? Potrzebujesz rozwiązania konkretnej indywidualnej sytuacji? Napisz do nas e-mail lub zadzwoń +420 222 222 221.