Koszyk
Koszyk jest pusty

Najczęściej zadawane pytania

Przed podróżą

  • Jak kupię bilet na pociąg lub autobus RegioJet?

  • Chcę zwrócić bilet. Jak to zrobić?

  • Czy muszę wydrukować bilet?

  • Czy można rezerwować bilet a opłacić go dopiero w pociągu lub autobusie?

  • Mogę kupić bilet bez wcześniejszej rezerwacji dopiero w autobusie?

  • Mogę kupić bilet bez wcześniejszej rezerwacji dopiero w pociągu?

  • Jak zmienić dane w RegioJet Pay?

  • Mogę w autobusach i pociągach płacić kartą?

  • Jak znajdę przystanek, na którym mam wsiadać?

  • Jak poznam czy moje miejsce siedzące jest w kierunku jazdy czy przeciwnym?

  • Chcemy podróżować grupowo - czy jest to możliwe?

  • Od jakiego wieku dziecka może ono podróżować w autobusie czy pociągu samodzielnie?

  • Czemu służy pełnomocnictwo?

  • Czy jest możliwym użycie fotelika samochodowego?

  • Jak mogę przewieźć zwierzę w pociągu RegioJet?

  • Jak mogę przewieźć zwierzę w autobusie RegioJet?

  • Jak mogę przewieźć rower w pociągu lub autobusie?

  • Jak podróżować z wózkiem dziecięcym?

  • Z jakimi dokumentami można podróżować za granicę?

  • Chcemy wynająć żółty autobus na wycieczkę/wyjazd służbowy/wycieczkę szkolną/prywatną imprezę. Proszę o radę, jak to zrobić?

W trasie

  • Będzie na mnie czekał autobus lub pociąg, jeśli będę spóźniony?

  • Pociąg/autobus mi odjechał sprzed nosa. Zwrócicie mi pieniądze za bilet?

  • Jakie usługi są świadczone na pokładzie autobusu oraz jak są one wyposażone?

  • Jaka jest dostępność połączenia Wi-Fi?

  • Mój autobus/pociąg miał spóźnienie, będę mieć prawo do rekompensaty?

  • Czy muszę ubiegać się o rekompensatę, czy wypłata rekompensaty przebiegnie automatycznie?

  • Gdzie mogę odebrać zwróconą kwotę w gotówce?

Po podróży

  • Jak otrzymam fakturę za bilet?

  • Czemu służy elektroniczna ankieta, którą otrzymałem po podróży?

  • Jak mogę przekazać swoje sugestie bądź skargi?