Koszyk
Koszyk jest pusty

Gwarancja przyjazdu na czas

Podróż z RegioJet za każdym razem będzie doznaniem, nawet na zakorkowanych autostradach. Ewentualne spóźnienie zrekompensujemy.

Ponadstandardowa usługa dla wszystkich podróżujących RegioJet

W RegioJet cały czas staramy się rozwijać oraz udoskonalać usługi w naszych pociągach i autobusach, aby osiągnąć maksymalne zadowolenie pasażerów. Zależy nam na tym, abyś do celu swojej podróży dotarł bezpiecznie, na czas i w dobrym humorze.

Już teraz gwarantujemy Ci rekompensatę części lub całości wartości Twojego biletu, jeśli okoliczności na torach czy drodze uniemożliwiły przyjazd na czas naszego żółtego połączenia do celu. W ramach jedynej, niespotykanej w Europie usługi Gwarancji dojazdu na czas możesz otrzymać rekompensatę do 100% ceny swojego biletu.

Zawinione czy niezawinione spóźnienie?

Wysokość rekompensaty zależy od tego, czy spóźnienie nastąpiło z naszej winy lub nie. Spóźnienia zawinione to te, które wynikły na przykład z powodu awarii naszego pojazdu. Spóźnienia niezawinione to wszystkie pozostałe spóźnienia, które nie powstały z winy autobusu czy pociągu RegioJet. Przyczynami mogą być na przykład katastrofy żywiołowe, remonty, objazdy czy wypadki zarówno na torach jak i na drogach, z wyjątkiem opóźnień na międzynarodowych liniach autobusowych spowodowanych paszportową, zdrowotną lub inną kontrolą. W przypadku kombinacji zawinionego oraz niezawinionego spóźnienia decydujące jest, które spóźnienie było wyższe. Rekompensat nie da się łączyć, maksymalna wysokość rekompensaty to 100% wartości biletu. Informacji o tym, czy spóźnienie jest zawinione, czy nie, udziela obsługa w pociągu czy autobusie zawsze przy ogłoszeniu spóźnienia wraz z informacją, co jest jego powodem.

Podział kolejowych i autobusowych połączeń RegioJet według czasu jazdy.

Czas jazdy połączenia do 1h 30m

Niezawinione spóźnienieZawinione spóźnienie
31-90 min. 25 % wartości biletu31-60 min. 50 % wartości biletu
91 i więcej min. 100 % wartości biletu61 i więcej min. 100 % wartości biletu


Obowiązuje na trasach:

  • Brno-Ołomuniec
  • Ołomuniec-Zlin
  • Praga-Most
  • Praga-Liberec
  • Praga-Pilzno
  • Bratysława-Wiedeń

Informacje uzupełniające

  • Czas podróży to czas określony w rozkładzie jazdy dla konkretnej linii, którą podróżowałeś.
  • Maksymalna kwota rekompensaty to 100% ceny biletu.
  • Jeśli podróżujesz autobusem a opóźnienie jest ogłoszone z wyprzedzeniem jeszcze przed odjazdem, prawo do rekompensaty nie przysługuje. Możesz bezpłatnie anulować bilet (do czasu przyjazdu opóźnionego połączenia) lub poczekać na opóźnione połączenie bez prawa do rekompensaty.
  • Jeśli podróżujesz pociągiem a opóźnienie zostanie ogłoszone z wyprzedzeniem jeszcze przed odjazdem, prawo do rekompensaty w odpowiedniej wysokości przysługuje Ci zawsze.
  • Przy zakupie biletu kolejowego pomimo informacji, że pociąg będzie opóźniony, nie przysługuje prawo do odszkodowania za dalsze szkody (np. zwrot biletu na nawiązujące połączenie innego przewoźnika). Również w przypadku anulowania biletu kolejowego z powodu opóźnienia nie przysługuje prawo rekompensaty za dalsze szkody.
  • Gwarancja punktualnego przyjazdu – na czas lub taniej

Gwarancja wcześniejszego przyjazdu dotyczy wyłącznie połączeń obsługiwanych przez STUDENT AGENCY k.s. i RegioJet a.s., nie ma zastosowania do połączeń obsługiwanych przez innych przewoźników (np. SAD Prešov i inni). Gwarancja wcześniejszego przyjazdu nie dotyczy linii kolejowych RegioJet w Kraju Usteckim.

FAQ

  • Musze zwrócić się o rekompensatę czy zrekompensowana kwota zostanie mi zwrócona automatycznie?

  • Do kiedy mogę odebrać rekompensatę?

  • Podróżuję autobusem RegioJet. Kiedy nie mam prawa do rekompensaty?

  • Gdy rekompsata za przejazd nie jest wypłacana?

  • Kupiłem bilet na pociąg RegioJet, mimo że opóźnienie zostało już ogłoszone. Nie zdążyłem na przesiadkę. Czy przysługuje mi odszkodowanie?

  • W związku z zapowiedzianym opóźnieniem postanowiłem nie podróżować pociągiem RegioJet. W związku z tym przepadł mi bilet na nawiązujące połączenie innego przewoźnika. Czy otrzymam rekompensatę za taką szkodę?

  • Przykład 1

  • Przykład 2

Chcesz wysłać swoje pytanie czy lepiej skonsultować się z nami osobiście?

Nie znalazłeś odpowiedzi na swój problem? Potrzebujesz rozwiązania konkretnej indywidualnej sytuacji? Napisz do nas e-mail lub zadzwoń +420 222 222 221.

;